i think i really should do this ,

hey , here i want to tell something , not all our request will become truth ,. although one is promised , because it is abt my own article , i have promised my father to buy a glasses , n my father agreed , but , my father said , ' adik , boleh tak klaw lambat sikit , bpak tada duet lagi la sekarang , spek adik ada problem trok ka sekarang ?' n i replied ' ta rosak mana pun , cuma dya dah senget ,tapa la , klaw bpak tadak duet lagi , guna la duet tu dlu , adik ta kisah sangat , ' , hurm , act , i really wanted the glases , but when i thik it back , it hust for my own interest , i dont want to be a selffish person , so , here . sye bkan nak blagak kte sye baek . tapi cbe korang pkir , klaw korang dlam situasi sye , korang pon ,. maybe akan buat macam nie . kan ? so , keep it on , :)


sincierity:fateinnajuaismail<3