P I T Y Y O U -..-

asalamualaikum :)
nyie nyieeee :D
aku tatau pasai apa aku nak post pasai tepung . maksud aku PEREMPUAN TEPUNG ! nyiee nyiee :D
aku kesian pun ada jugak kat warga tepung ni , tapii depa ni ishhhhh ni punnn melebih sangat makeup , nak makeup tu bolehtapi jgan bagi beza kulit muka dengan warna tangan . freefree hg dapat dosa sebab bagi orang kutuk orang , nyie nyieeee aku lettew :p macam pakcik taman jubli yg tak open minded tu kata 'dari hampa buang tepung tu membazir , biaq hmpa buat goreng bagi somalia makan -..-' tersetuju pulak aku -..- tapi serius lahhh kalau hmpa nak bg laki terpikat dengan hampa pun , jgan la tunjuk kecantikan yang tak asli , tunjuk la kecantikan yang terlahir dari hati yang ikhlas bersih suci dan murni tuuu . even  muka tak lawa , gemok , tak uptodate , dengan tak hot lagi baguih paa dari muka lawa , kuruih , uptodate tambah hot lagii  . ishhhh pediaa ni ? ishhh tambah dosa la pulok -..- dah good bye <3