cikgu pesbuk :)

guys , nak taw ! aku dah dapat keja baru , best gila , tak payah interview pun keja nie , senang jugak la keja nie , mentang mentang cita cita aku nak jadi cikgu , dah dapat siap dah , haha , sebenaqnya keja nie nak kata susah tak la susah mna , nak kata payah pun tak la payah mana , sebab orang yang aku ajaq nie ialah bapak aku sendiri , ya laa , anak kesayangan dia , takan nak tolak pulak kan , dah bapak kita suruh , tapi memang dapat upah la kan ajaq dya , ehh dia pulak ,beliau laa . bapak kita , aku syang beliau , beliau bapak aku , aku hormat beliau , suka hati hampa la nak kata apa , sapa la bapak aku dimata hampa , tapi dimata aku , bapak aku ialah seorang yang paling mulia bagi aku , ILYDADDY :) haha , okey , aku kena sabaq ajaq bapak aku nie , beliau nie boleh dikatakan rabun IT , nak kata buta tu mohong kuat , beliau reti la jugak , walaupun ciputtt , hehe , best gak arrr , ajaq beliau nie , dok chat la , komen la dengan pekerja rtm , untuk pengetahuan hampa semua , bapak aku baru ja pencen , sebab tu beliau baru nak belajaq semua tuu , hehe , pegi la dekat ISMAIL MURAD .cari dekat pesbuk , ataupun usya dekat family aku , :) dah dah , tamaw cita pasai bapak dahh , tamaw kutuk bapak , ebab adik sayang bapak sangat sangat , walaupun bapak selalu marah adik , tapi mesti ada sebab marah adik kan , n bapak marah adik mesti tak lama , satg mesti bapak mai pujuk adik balik , sebab tu adik sayang bapak , adik tataw la cena adik nak hidup kalau bapak dah tadak seuatu hari nanti , ADIK SAYANG BAPAK <3