saya rindu kepada siapa yang rindu saya saja

haiii , saya rindu someone laaa . tapi tatau sapa orang tuu . tadapat dalam bayangan saya punn . hurmmm . seriuoslyy aku nak boyfrend . haha , serupa ada orang mau kat aku sama la kan . haha . fatin fatin . hang memang tak sedaq diri dari dula kan . dok perasan hang tu segak semua , heloo . orang tengok hang pun muntah hijau tau dak tu pun tak perasan lagi . hurmm . yaa . aku sedaq semua tuu . tapi hello aku ni remaja baru , umur pun 15 pun tadan nak masuk lagi . memang la remaja nak kebebasan , nak diharga , disayangi , tapi sapa la yang akan dapat semua tuu , kalau dapat pun hurmm , bukan semua , mesti ada gak something yang akan tak kena . am i right ? aku pun salah seorang daripada depa kutt , hahaa , apa aku merepek nie woii , ishh , aku tau sebenaqnya kita nie tak perlu kan boyfrend semua tu pun , memang laaa aku tau tapi remaja nie nak rasa disayangi oleh someone , nak dibelai , nak rasa dicintai semua , hurmm , tatau la nak cakap , aku sendiri tak paham apa perasaan aku sekarang nie , aku memang la duk pikiaq nak pmr semua tu dulu , tapi dalam hati ni kesunyian gilaa , nak rasa ditemani . macam sebelum tiduq mesej dulu , tya mkan ka tak , tke cre psai aku , hurmm . aku pnah dpat mcm tuu dulu , tapii , zman tok naduq dulu nuhh , malaih nak ingat lagi , aku tau dia still syg kat aku sbab haritu dia kol aku ( perasan sat ) hurmm , malaih nak merapu banyak ,bbye , tke cre , hope hmpa tak macam aku , useless person , hoho