nanny :)

hi guys , serupa orang dok baca . first of all herm , esok cekk kena bgun awai sebab nak jga budak kat bwah nuhh , hurm sebab dia pya pngasuh ada urusan pribadi . aiyoo . ini budak arr byak gegeh . saya talarat gadoh sama dia . kalau saya bg dia marah satg dia akan kata 'HAMBOIH' pastu kalau mood dia baik dia pngil 'ASYUUUU' kat sya , seba tuu sya syg dia , sya slalu kata dekat dia .even dia ta pham kan . saya ckp 'ADIK NI HABIH MADU SEPAH DIBUANG'haha sebab dia nie jenih bila nak something rela syg saya nak baik dngan sya , bila dah dpat tamaw dah dngan sya , TENSYEN MAK TAW ala ala maknyah bukan makNGAH HAHA , then dia nie cmei taw dakk , saya syg dia , sya suka bila dia pngil ASYUUUUU kat saya , wlaupun dia suka cubit saya ramas muka saya . tapi saya gigit dia balik satg . setai dak . hhaa , kk . nie muka budak tomei tuu