ouhyeahhhh . :)

ahahaha . alhamdulilah . blog dah sihat . kalau dak dia dok jadi lagumana tahh . tensyen aku tak leh bukak blog . --' ngekk gilaa . kk , guyss dah lama kutt tak update blog berabuk nak mampuihhh . soo jom kita tiup sama sama habuk habuk yang adaa . hahahhahahahahahahasyummmmmmmmmmmmmmmmmmmm . heeeee . excuse me , :p . bersin pulak . ahahahah . dah dah toksah merapu lebihh . haha . kk ttally miss gila kat ismalina , dia dah pindah enn . huwaaa . rindu gilaaaa , nak jumpa diaa . tapi puas jygak arhh haritu keluaq ramai rmai ngan dia semua , haaaaaaaa duniaaaa . :D haha . tapalah dah abih cerita pasai isma . nak cerita pasai benda len pulak . hmmmm . ada org still takk puaih hati ngan aku . apa masalah ttau arhh . aku dah selesai ngan wan dah laa . hg toksah la dok nak cari gaduh lagi , cukup laaa haritu dah gadoh , tau la aku penah kutuk hg pun tapi tak perlu la nak post kat blog kan . kalau hg boleh post kat blog ingat aku tak boleh ? belah la weyh . nyampah tengok hg kutt , ingt syokk ? erhgggghhhh ., kalau hg nak maaf kan aku secara terpaksa tak payah laa . tuu makna nya hg tak ikhlas , baik tapayah . bukan aku tamau mintak maaf ngan hg . tapi hg dah melampau la weyh . sampai kutuk aku dulu . dok bg gelaran bagai kat aku . bukan aku tak kutuk hg , aku pun kutuk tapi tak macam hg , sejahat jahat wan tuu dia mintak gak maaf kat aku , bukan macam hg . dah laa . tadak guna bergaduh dengan hg . tadak faedah langsung -.-