riakkk

ya allah . kenapa la sikap riak ini mesti wujud dalam hidup aku . aku tak mahu sikap ii menyelubungi aku ,. aku tanak berubah ya allah pendirian ya allah . aku cuba untuk mendekati mu tetapi setiap kali aku ingin bersama mu pasti pelbagai rintangan dan halangan yang melanda . ya allah . kuat kan lah iman hamba mu yang lemah ini , ya allah . aku memohon kepada mu .ya allah . kau buatlah supaya aku tidak riak apabila aku berkawan dengan mereka ya allah . dan kau doakanlah bahawa mereka berkawan dengan aku atas sebab mereka menyukai sifat sifat yang positif dalam diri ku dan membolehkan mereka berubah kearah kebaikan . tanamkan lah sifat sabar dan menyayangi semua ku ya allah , tanam kan lah sifat kesetian kepada ku untuk menyayangi kawan kawan ku serta ahli keluarga ku ya allah . ya allah aku berjanji aku akan berubah ya allah , semoga engkau makbulkan doa ku ini . aminn .