lafffchiuuuuu

hye guys and the readers . how are you ? im just fine here . :) cewahhh ayat ni macam ayat surat waktu trial yang aku buat merapu tu jaaa . hahahhahahahah . tudiaaaaaaaaa . yeahhhh . TRIAL cekk dah habih ohh hampa . hampa semua nak tau aku ceyonok syangat *GELIIII ! PLEASEEEE FATINNAJUA!
okey okey . hahha . dugaan jugak laa kan . exam sambil puasa . tuu tak kisah . tapi sumpah tak puas hati exam ni . masa tak cukup ! herghhhhh . pleaseee . aku risau nak mampuihhh ni . tapi makna still lalu jugak -,- lol . hahha , tengok saiz gua la derrr . okey . then bila dah trial hbis aku rasa lega la sikit kan . herghhh . kalau tak makan aku still berselera jugak . hmmm . macam mana la nak kuruihhh hang ni qeja makan jaaa . *masuk ke topik asal ! tapi sumpah risau . dah la kakak ipaq aku cakap result trial ni nak tolong kita mohong nak masuk mana mana nanti . OMG ! dah aku akutak serius buat benda alah ni . mampuih la aku , masak masak . ehhh bukan masak dah ni . dah hanguih hancuq lebuq dah ! hishhhhh .dah la . tensyen cakap pasal trial . btw . hope i and all my friends will get a good result for this trial and the truth PMR .wish all we get a good mark okey :)


lafchiuuuuuuu <3