sehari mengila bersama harimaroon :)

yeahhhhh asalamualaikummmmmm :) yeahhhhh . today 18/8/2011 me NURFATINNAJUAISMAIL and my best friends NOORAMIRAHZAINOLAMIR went to the library at taman jubli . wahhhhh . habis english lah tu NFNI oiiiii . dakkk dakkk saja nak improve kan BI aku tangg nii :) kk so kami p dengan ayah amirah then smpai around 2 o'clock . pastu sembang p sembang maii study sikit jaaaa punnn :p pastu p semayang dekat masjid muzaffar tuu . jalan la tekodek kodek kam dua ekoq :p hahhaa . tapalahhh . nk tau sebab apa kami pegi semayang dekat sana / sebab nya hahahaha . amirah ni dah la lawak lepas tuuuu kannn dia tnya aku ada surau kan kat library aku ckp laa ada kuttt tapi aku p tengok dia tulis 'STOR' aku ckp la . try usyaaaa . mana tau depa takreti eja kaaaa . sebab ada selipar tang tuuuu . elok p dalam 5 minit mai balik dekat aku cakap 'weyh hg nak tau dak aku pulas tombol pintu tuuu tengok tengok tekeluaqqqq ' aku mcm 'haaa ? hg biaq betoi pastu hg buat apa '
then dia kata ' aku ketaq kutt aku pulas masuk balik aku belahhh' hahahahahahaahahhahahahahahahaha . dok dlam library tuuu boleh tukaq colour akuuu . qeja dok gelakk jaaa . pastu takpa p jalan then balik study tak la sngt jugak . smbg yg bnyak . pastu online 30 mnit . 'lebih hat smpai macik tuu jegee bijik mata . heeeee*soryy macikk jam saya tak hbaq . marah dia noooo . :p